חיפוש

5 טיפים על הפקת סרטון תדמית אנימציה

קרדיט תמונה FREEPIK

הפקת סרטון תדמית לעסק זהו מהלך שיווקי חכם, לא משנה באיזה שלב התפתחותי נמצא העסק. סרטון תדמית טוב תמיד יכול להרים. כבר לא מעט זמן שהאינטרנט ובעיקר הרשתות החברתיות, הן פלטפורמות השיווק החזקות ביותר. לכן ישנה כמות לא קטנה של סרטונים שיווקיים המסתובבים ברשת. על מנת להצליח לשווק את העסק שלכם ולדעת שאתם עושים עבודה טובה, חשבתם על הפקת סרטון תדמית אנימציה. כך בהחלט תוכלו להפתיע, למשוך את תשומת הלב וכן גם צפיות. קבלו כמה טיפים לסרטון תדמית אנימציה.

1.   לכו על הכי יצירתי

סרטון הכולל בתוכו דמויות אנימציה, פותח לכם שער להעלאת רעיונות מקוריים מפרי דמיונכם. בנוסף, אנשים אוהבים שמחדשים להם ומפתיעים אותם. הרשת מלאה סרטוני תדמית, למה שדווקא על שלכם יעצרו? נסו להיות יצירתיים, להביא לצופים שלכם חומר שעדיין לא ראו ולגרום להם לרצות להבין איזה מסר אתם מנסים להעביר.

2.   חברת אנימציה מוכשרת ומנוסה

עריכת סרטונים מקצועית זהו לא עניין פשוט ולא כל חובבן יכול לעשות זאת בעיקר שמדברים אנימציה. האחריות על הפקת סרטון תדמית אנימציה מוצלח מונחת ברובה על חברת אנימציה בעלת ניסיון וידע בתחום האנימציה שמשתנה ומתקדם ללא הרף. וודאו שאתם רוכשים את שירותיהם של חברת אנימציה מקצועית ומנוסה בתחום סרטוני תדמית אנימציה. בקשו את תיק העבודות שלהם, וודאו כי הם מבינים לעומק את הרעיון שלכם ושאתם אכן מעריכים את הסגנון שלהם.

חשוב שלא תתפשרו על סרטון אנימציה זול שנעשה בכמה דקות בתוכנות עם תבניות מובנות. אל תתפשרו על התדמית שלכם!! זה יכול להיות הפנים של העסק שלכם.

3.   העברת המסר צריכה להיות קלילה

אחד היתרונות הבולטים בסרטוני אנימציה, הוא האפשרות להעביר רעיון קשה להבנה בצורה קלילה וכיפית. אל תסבכו. שמרו על הסרטון פשוט להבנה ועשו הכל בשביל שהמסר יועבר בצורה ברורה וחלקה לצופה.

4.   הנעה לפעולה

זהו טיפ שיהיה נכון לכל סרטון שיווקי באשר הוא. סרטון התדמית שלכם יכול להיות פנומנלי! מעניין, מצחיק, מרגש ועוד. אבל אם בסוף הסרטון, מוצלח ככל שיהיה, לא הסברתם לצופה מה אתם רוצים שהוא יעשה אחרי הצפייה – איבדתם את הפואנטה. בסוף הסרטון עליכם להסביר לצופה מה המהלך הבא שלו, אם זה לשתף, להגיב או להכנס לאתר האינטרנט שלכם.

5.   השקיעו בתסריט

סרטון תדמית אנימציה הוא באמת מרשים בפני עצמו, אך אין זה אומר שאתם יכולים לנוח על זרי הדפנה ולסמוך על האפקט הציורי שיחזיק את כל הסרטון. זכרו, סרטון שיווקי טוב מבוסס על תסריט ומסרים טובים. האנימציה כמובן תרים לסרטון שלכם ותמשוך את תשומת הלב, אבל שימו לב כי התוכן צריך להיות לא פחות ממעולה.

עכשיו כשכל הטיפים הבסיסיים מונחים פה לפניכם, כל שנותר הוא רק להתחיל. חשוב לזכור שגם אם סרטון אנימציה הוא אכן יותר זול ופחות מסובך מסרטון וידאו מציאותי. אך אין זה אומר שמידת ההשקעה המחשבתית בו צריכה להיות פחותה. וודאו שאתם שמים דגש על כל אחד מהשלבים בהפקת סרטון התדמית שלכם ודואגים להוציא את הסרטון הוויראלי הבא!

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנקראים ביותר

Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות