חיפוש

סדרות מצוירות לילדים

סדרות מצוירות לילדים. המדריך המלא. הטלוויזיה מהווה מוקד מרכזי בסלון הבית של משפחות רבות. "אם אתה לא יכול לנצח אותם, הצטרף אליהם". אז אם ילדכם נפלו קורבן למסך הטלוויזיה, לפחות שיצפו בסדרות איכותיות וחינוכיות. להלן המלצות לסדרות מצוירות לילדים.

אם כבר צפייה בטלוויזיה, אז לפחות שהילדים יזכו בערך מוסף-סדרות מצוירות לילדים

ככל שעוברות השנים, הטלוויזיה תופסת יותר ויותר מקום בחיינו ובייחוד בחיי ילדנו.

השתוללות בגינת הילדים, משחק כדורגל בפארק ויציאה אל חיק הטבע הוחלפו בצפייה בסדרת טלוויזיה.

הורים רבים מתמודדים לא פעם עם הסוגיה המדוברת ומתקשים עם הצבת גבולות בזמני הצפייה של ילדיהם בטלוויזיה.

אין ספק שהצפייה בטלוויזיה מעלה בעיות כאלו ואחרות, אך היא מביאה עמה גם יתרונות רבים. אם תחשפו את ילדכם אל סדרות איכותיות בעלות תוכן חינוכי, תוכלו לספק להם עוד מקור לידע ולמידה, המשתלב כמובן, עם הנאה רבה.

המלצות על סדרות מצוירות לילדים

סדרות מצוירות מבית היוצר של דיסני:

כשזה נוגע לדיסני, שמם הולך לפניהם. כמעט כל ילד מכיר ובקיא בסרטים המופלאים של דיסני. מקלאסיקות מוכרות כגון אלאדין ובת הים הקטנה ועד לשוברי קופות כגון לשבור את הקרח.

לאורך השנים, דיסני פיתחה בנוסף לסרטים גם סדרות מצוירות שילדכם יוכלו להינות וללמוד מהן. הסדרות מבוססות על הסרטים המוכרים והאהובים, כך שתוכלו להיות בטוחים שילדכם יאהבו אותן.

למשל: "אגדת טרזן", "באז שנות אור ממפקדת הכוכב" וכד'.

"בובספוג" – סדרה מבית היוצר של ערוץ ניקולודיאון:

הסדרה הישנה והטובה, אשר סביר להניח שכל בוגר זוכר מתקופת ילדותו ואף נעוריו. סדרה שללא ספק כיף לצפות בה, גם כשאנחנו בוגרים יותר.

הסדרה כאמור מתמקדת בבובספוג, ספוג אשר חי מתחת למים. בחייו עם חבריו האחרים, פטריק כוכב הים, סנדי הסנאית וסקווידוויד התמנון.

הסדרה מציגה את הדמויות באופן פשוט, אותנטי, מצחיק ונטול שיפוטיות.

לכל דמות אופי שונה וסימני היכר המייחדים אותה ובסופו של דבר, כולן אוהבות וחיות יחד בשלום ובאחווה. זה אחד מהמסרים החשובים שילדכם יוכלו לקבל דרך הצפייה בסדרה.

סדרות מבית היוצר של ערוץ "הופ":

התוכן שמועבר בערוץ הופ הוא חינוכי לגמרי ומיועד לקטנטנים בגיל הרך.

סדרות כמו "מגלים עם דורה", "תומס הקטר", "טימוטי הולך לבית הספר", "סמי הכבאי" ו"בוב הבנאי" מביאות ידע, השראה ומסרים חינוכיים. ואלו כמובן ממש על קצה המזלג.

לסיכום

הצפייה בטלוויזיה הפכה לחלק מרכזי מהשגרה היומית של ילדים רבים.

בתור הורים, תוכלו לבקר על הנעשה, על ידי הנגשת סדרות איכותיות וחינוכיות לילדכם.

הפכו את הצפייה בטלוויזיה לזמן איכות משפחתי, למדו והעשירו את המחשבה באמצעות התכנים שמועברים בסדרות המצוירות. גם מבוגרים, ללא כל ספק, יכולים ללמוד רבות מהמסרים שבאים לידי ביטוי בסדרות המצוירות.

תהנו!

סדרות מצוירות לילדים
סדרות מצוירות לילדים צילום pixbay
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנקראים ביותר

Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות