חיפוש

בן כמה בובספוג מכנס מרובע?

בובספוג מגלה את הגיל. לא תאמינו בן כמה הספוג הכי צהוב על המסך. היצור התת ימי שקורע את כולנו נמצא איתנו על המסך כבר לא מעט שנים. ועם הזמן הקסם ששווה את ליבנו לא נעלם- אלא להפך- מצליח לכבוש דורות על גבי דורות של צעירים וצעירים בנפשם, לנוכח ההומור הכל כך אופייני לסדרה האהובה.

 

"בובספוג מכנס מרובע" עלתה בערוץ ניקולודיאון לפני יותר מעשרים שנה.
הפרק הראשון של הסדרה האהובה עלה לראשונה ב-1 במאי בשנת 1999, כפיילוט לעוד אחת מסדרות האנימציה של ערוץ ניקולודיאון בארצות הברית.

הסמל של ניקולודיאון

מהר מאוד הבינו מפיקי הערוץ כי הסדרה תפסה עניין בקרב ילדים וצעירים באמריקה ובעולם. ודרשה עוד עונות שיספקו את דרישות המעריצים. מהר מאוד בובספוג מכנס מרובע הפך להיות הסמל של חברת ניקולודיאון. ובשנים האחרונות זוכה להיות בצמרת הדמויות המצויירות האהובות בעולם. לצד מיקי מאוס מדיסני ומרקו מהסדרה הלב.

בנוסף, בסקר שערך האתר "אנטרטמיינט וויקלי" דורגו 100 הדמויות הטלוויזיוניות האהובות בכל הזמנים- וגם בוב ספוג נכנס לרשימה.

הסדרה הפכה להיות מהנצפות בעולם וזכתה במשך הזמן במגוון פרסי טלוויזיה יוקרתיים, וגם נבחרה על ידי מגזין הטיימס הנחשב. לאחת מסדרות הטלוויזיה הטובות בכל הזמנים. מעבר לעונות המרובות. הזכיון של בובספוג גם הספיק להוציא לא פחות משלושה סרטים לבתי הקולנוע ברחבי העולם. וצפויים עוד בעתיד.

כיום, אין אחד שלא מכיר היכן עובד הספוג המפורסם מתחת לים, ומהם תחביביו המוזרים (לתפוס מדוזות ולהפריח בועות יכול להיות די מסוכן!).

אז  בן כמה הוא באמת? מסתבר שהספוג בוב. שבגילו כבר הספיק להיות טבח של המסעדה הכי מצליחה באוקיינוס השקט. אבל עוד לא הוציא רשיון נהיגה- כבר בן 34 שנים. כן! כך על פי ויקיפדיה. בוב ספוג נולד ב-14 ביולי 1989 בבית החולי של ביקיני בוטום. מוזמנים לחפש באינטרנט. מה שבטוח כל החיים עוד לפניו!

פרי דמיונו של הבמאי והביולוג  סטיבן הילנבורג

את הדמות של בובספוג מכנס מרובע יצר הבמאי והביולוג  סטיבן הילנבורג, שמת לפני כשנה ממחלת ה-als, בגיל 54 בלבד. הילנבורג היה היוצר והמוח מאחורי אחת הסדרות המצליחות בעולם. במשך השנים כתב והפיק עשרות עונות ומאות פרקים אודות עלילותיהם של בובספוג וחבריו מתחת לים.

התגובות למותו היו מופתעות ברובן. כך כתב כתבה חברת ניקולודיאון בהודעה לעיתונות עם מותו: "סטיב העניק לבובספוג חוש הומור ייחודי ששולב עם תמימות והעניק שמחה לדורות שלמים של ילדים ומשפחות בכל מקום. דמויותיו המקוריות והעולם של ביקיני בוטום יישארו לעד כערך של אופטימיות, חברות והכוח של דמיון חסר גבולות".

בובספוג
בובספוג צילום Pixbay

 

דף האינסטגרם של בובספוג

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SpongeBob SquarePants (@spongebob)

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנקראים ביותר

Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות