חיפוש

שמירה על היגיינה נשית – מדריך לנערה המתבגרת

קרדיט לתמונה Freepik

גילאי העשרה מאופיינים בלא מעט שינויים איתן הנערות מתמודדות, ובעיקר עם בגרות מינית, כאשר בגילאים אלו המראה החיצוני והטיפוח שלו לצד דימוי הגוף הופכים להיות לא פחות מנושאים מרכזיים בחיי היום-יום של כל נערה צעירה באשר היא. אמנם, הצורך הפתאומי הזה לשמור על היגיינה וטיפוח ולבחור מוצרי היגיינה לנשים איכותיים עשוי להיות מבלבל בהתחלה – הרי לא תמיד יש מי שידרך אותכן איך תעשו את זה נכון. ובכן, אל דאגה – בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. בכתבה זו, צוות המומחים הבלעדי שלנו החליט להסביר לכן כל מה שצריך לדעת על שמירה על היגיינה נשית, טיפוח נשי וכל מה שביניהם.

טיפול בעור הפנים

לפני שתחפשו אחר מוצרי היגיינה לנשים, חשוב לדעת קודם לכן איך עובד טיפול בעור פנים, קוסמטיקה וטיפול כחלק משמירה על היגיינה נשית במסגרת גיל ההתבגרות. ובכן, כמו שכולכן בוודאי יודעות – כחלק מגיל ההתבגרות פצעונים עלולים להופיע לא מעט פעמים, ובמקרים מסוימים אותם פצעים יכולים להיות מוגלתיים, כך שיהיו לא מעט צלקות במידה ו"תתעסקו" איתם. זו הסיבה העיקרית לכך שחשוב לנקות את עור הפנים באופן שגרתי, מעבר לכך ששמירה על היגיינת פנים איכותית עם מוצרים איכותיים זו שגרה בריאה, שתוכל לעזור לכן להיראות יותר טוב לשמור על עור הפנים שלכן בריא ורענן. בקרב נערות, פצעי אקנה יכולים להיות קשורים גם למחזור החודשי, ובמקרים רבים ייתכן כי אותם פצעים יופיעו בצורה יותר בולטת בימים שלפני המחזור, ואילו ידעכו בהדרגה בשאר ימות החודש. כמובן שגם תסמינים נפשיים, כמו סטרס, דיכאון ומתח גם הם יכולים להשפיע על הופעת פצעים בפנים. אז מהו הטיפול המומלץ? ובכן, טיפול שגרתי בדרך כלל כולל ניקוי יומיומי באמצעות תרחיץ או ג'ל עדין שמתאים בצורה מושלמת לעור הפנים שלכן. כדאי להשתמש בתכשיר עבור עור צעיר, לרוב על בסיס לא שומני, ותוכלו גם לסיים את הטיפול עם קרם לחות נטול שומן.

הסרת שיער

בתור חלק מגיל ההתבגרות, גם שיער הגוף הופך להיות הרבה יותר כהה ועבה, וכתוצאה מכך – נערות רבות מעוניינות להתחיל להסיר אותו. יש מספר דרכים בהן ניתן לעשות זאת:

  • סכין גילוח – אמנם מדובר על שיטה נוחה וזמינה, אך חשוב שתדעו כי היא מעודדת צמיחה יותר כהה ובולטת על השערה, שכתוצאה מכך גודלת להיות עבה וגסה יותר – מעבר לכך שזהו לא פתרון מוחלט ובעצם תצטרכו לגלח באופן יחסית תדיר במידה ותרצו להישאר חלקות.
  • שעווה – השעווה בעצם מורטת את השערה לגמרי מהשורש, וכתוצאה מכך ייתכן כי הסרת שיער תדירה באמצעות שעווה אפילו תדלל את השיער מעט לאורך תקופת זמן ממושכת. אמנם, כדאי לציין כי שיטה זו מביאה איתה לא מעט כאבים.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנקראים ביותר

Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות