חיפוש

שיווק עסקים באנימציה : כך תגיעו אל קהל היעד שלכם

קרדיט לתמונה Freepik

הקמת עסק חדש אינה עניין של מה בכך. בישראל, מעל 40% מכלל העסקים שנפתחים נסגרים בתוך 5 השנים הראשונות לפעילותם, ואין ספק שהסיבה המרכזית היא הפרשים גדולים מידי בין ההכנסות להוצאות – לטובת ההוצאות. על מנת לאפשר לעסק להתקיים, ברווחה אפילו, אתם מעוניינים למשוך אליכם את הלקוחות הפוטנציאליים שירוויחו משימוש במוצרים או בשירותים שאתם מציעים, וכמובן – שאלת מיליון הדולר היא:

איך עושים את זה?

סרטון שיווקי לעסק עשוי להיות בחירה מצויינת, שתעזור לקדם את העסק שלכם אונליין לא רק בקידום האורגני של אתר האינטרנט עצמו, אלא גם בפלטפורמות נוספות כמו אתרי אינטרנט מקצועיים ופורטלים של ידע. אבל, על מנת להגיע אל קהל היעד שלכם, ולספק לו שירות מצויין, אתם זקוקים לסרטון שיווקי איכותי, שיהיה מעניין, שיעביר היטב את המסר ואם אפשר – שיזכה למעורבות, לשיתופים והעברות, ושיהיה כזה שהלקוחות שלכם זוכרים. איך עושים את זה? כל הסודות שהכי חשוב להכיר לקראת סרטון שיווקי מנצח לעסק – לפניכם.

אתם מעדיפים סרטון שיווקי באנימציה – הנה כל הסיבות

צרכני המידע אונליין חשופים להמון תחרות על תשומת הלב שלהם, ואתם רוצים לבלוט מעל זרימת הידע הבלתי פוסקת שהם חשופים אליה, לגרום להם לעצור לרגע, לחשוב, לשים לב – ולזכור אתכם. איך עושים את זה? שיווק עסקים באנימציה מציע את כל הכלים המנצחים ליצירת סרטון שיווקי מוצלח: אתם יכולים להמציא את התסריט, את הדמויות ואת הרקע. הסרטון שלכם יכול להתרחש מתחת למים, בחלל, בתקופות פרה היסטוריות או בעתיד הרחוק. הדמויות בו יכולות להיות בני אדם, בעלי חיים או חפצים (או שאולי בכלל אין דמויות שמעבירות את המסר בסרטון השיווקי שלכם?) והמסר יכול לעבור באופן אינפורמטיבי, שיווקי, מצחיק, הרפתקני, שפורט על כל מיתרי הרגש של הלקוחות הפוטנציאלים שלכם – ושולח אותם להתקשר אל העסק, ללא דיחוי.

וזה לא הכל – יש גם חיסכון בעלויות

שיווק עסקים באנימציה הוא ללא ספק אומנות המשלבת את התשוקה והיצירתיות לצד הרבה ידע וניסיון – כל אלה, מסייעים לאנשי מקצוע (כמו אלה שמחכים לכם בסטודיו פיל אנימציה) לייצר עבור העסק שלכם סרטון שיווקי שעובד.
למשל, אנחנו יודעים שהאורך האופטימאלי של סרטון לשיווק עסקים באנימציה הוא משמעותי (והוא משתנה בין קטגוריות – נשמח להרחיב בנושא, צרו עימנו קשר לפרטים נוספים!) לשמירה על תשומת ליבו של הצופה.

ביחד עם זאת, הכללים החלים על סרטונים שיווקיים באנימציה אל מול כל סרטון שיווקי אחר לעסק הם אותם כללים – אבל בסרטונים שיווקיים באנימציה אין תפאורה, אין ימי חופשי של העסק, אין תשלום לצוות השחקנים, הבמאי, המאפשרים והמלבישים, אין חיפוש אחר הסטינג המושלם ועבודה אל מול החשקים והקפריזות של צוות מקצועי. החיסכון הוא משמעותי – והתוצאה אופטימאלית.

לא כל סרטון שיווקי באנימציה הוא מנצח

שיווק עסקים ככלל, הוא יעיל אם העלות הכוללת שלו היא נמוכה ביחס לעליה בהכנסות שהוא מביא לאחר פרסומו, ולא כל שיווק עסקים באנימציה מביא את השינוי המיוחל. על מנת לייצר סרטון שיווקי באנימציה שיזכה לשיתופים, שיעביר מסר חד וברור, שיהיה מהנה במיוחד לצפייה ובסופו של יום – שיראה תוצאות, אתם רוצים צוות מקצועי, עתיר ניסיון וסופר מוכשר, שילווה את העסק החל מהבנה עמוקה של המסר שלכם והיייחוד של העסק, דרך יצירת הסטוריבורד, איפיון הדמויות ואפילו פלטת הצבעים שתשמש בסרטון שלכם – ועד לכוס יין ביחד (אפשר גם מרחוק) כשמספר הצפיות בסרטון שלכם שוברת שיאים..

הצוות של פיל אנימציה מחכה לכם, עם המון ידע מקצועי, תשומת לב לפרטים הגדולים והקטנים, תשוקה לעשייה בתחום השיווק באנימציה וניסיון של מאות סרטוני שיווק באנימציה לעסקים קטנים כגדולים – נשמח ללוות, לסייע, לחלוק מניסיוננו וללכת ביחד איתכם אל עבר בחירות מוצלחות בשיווק העסק באנימציה.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנקראים ביותר

Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות