חיפוש

עובדים וירטואליים לחנויות אמזון

החל בקיץ הקרוב, אמזון Care תרחיב את הטיפול הווירטואלי שלה לכל עובדי אמזון בכל 50 המדינות. כשאני כותב זאת, אנו מודעים לכך שאמזון מגייסת כרגע אנשים לנציגי שירות לקוחות וירטואליים.

סוג העבודה הופך את העוזרים הווירטואליים לאידיאליים עבור חנויות אמזון מכיוון שהם לרוב משתלמים יותר

רוב האנשים שמחפשים עבודה באמזון יהיו בתפקיד שירות לקוחות, אך אנו מעדיפים את אמזון. התעריפים יתייחסו לניהול של חנות אמזון, אם כי חלק מהתעריפים נחשבים בלעדיים לאמזון.

שכר המדינה בשכר של 10 דולר לשעה מיועד לעובדי שירות הלקוחות

אך זכרו שבאמזון יש זמן רב עובדים גבוהים – בשכר מלא – בחנויות שלה, כך שסביר להניח שתשלמו לכם יותר. אמזון מציעה ביטוח לכל העובדים במשרה מלאה, גם אם הם לא מקבלים שכר באותה רמה כמו העוזרים הווירטואליים שלהם.

אמזון רשמה כמה עבודות בריאות וירטואליות שיכולות להציע גם אתגרים בתחום הבריאות

באתר אמזון תוכלו לחפש מקומות עבודה מרוחקים וללמוד עוד על עבודתם – מהעבודה הביתית. אמזון נותנת לך את האפשרות לסנן משרות לפי מיקום וירטואלי, ותוכל להגיש מועמדות למשרות אמזון באמצעות התוכנית המקוונת לחיפוש משרות Amazon Jobs.com

באתר אמזון יש תחום אחד שמשרת הגשמה

שהוא עבודה של מחסן, והשני הוא מקומות עבודה מרוחקים. אם תעבור לדף האתר הווירטואלי של אמזון, סביר להניח שתמצא משהו שמתאים לך בסמטה כשאתה מחפש הגשמת עבודה וירטואלית או עבודות וירטואליות אחרות עבור אמזון. אם אתם מחפשים משרות במקומות וירטואליים באזורים אחרים בארה"ב או ברחבי העולם, דאגו לקרוא את המדריך שלנו להעסקת משרות וירטואליות בארצות הברית ובקנדה.
למידע נוסף בתחום של עובדים וירטואליים לחנויות אמזון וmenashe.org.il יש לבדוק כאן: menashe.org.il

אמזון שכרה אלפי עובדים וירטואליים בעיקר

אם לא באופן בלעדי, לתפקיד שירות הלקוחות הטלפוני. העוזר הווירטואלי של אמזון (VAS) התגלה בשנים האחרונות כאלטרנטיבה לתפקיד השירות העובדי המסורתי של החברה. במונחים של אמזון, "עוזר וירטואלי" או VA הוא מישהו שעובד מרחוק עבור חברת אמזון.

למרות שעובדים רבים צפויים לשמור על עבודתם באמזון עד אפריל או מאי

הם מצפים שיהיו פחות הזדמנויות להישאר זמן רב יותר בעבודות זמניות או קבועות באמזון. אמזון הייתה אחת המעסיקות הגדולות הראשונות שאישרו עבודה מרחוק כש- COVID-19 הגיע לארה"ב ולאמזון באפריל, אך העמותה שבבוסטון לא הניבה עד כה מעט פרי מכיוון שעבודות העובדים הווירטואליים ותפקידי שירות עובדים מסורתיים חופפים. בנוסף להארכת הייעוץ לעבודה מרחוק של אמזון למספר חודשים, אמזון גם נתנה לעובדיה אפשרות לבצע את עבודתם מהבית עד תחילת אוקטובר לפחות, כך על פי דיווח שפורסם לאחרונה מהמרכז לחדשנות והזדמנויות בעבודה (CIO). עבודתה מהבית בחודש והייתה הראשונה מבין המעסיקים הגדולים ביותר שאפשרו לה לעבוד מרחוק.

האצלת עוזרים וירטואליים לאמזון מאפשרת לצוות שלך להתמקד במשימות יצירתיות וחשובות יותר

יצירת משימות. אל תתבלבל w עם הקופירייטרים של אמזון והעוזרת הווירטואלית שלה, אך מוצאים פיתרון לכל אחד מהם. משימות העוזר הווירטואלי של אמזון הן כאן כדי לתת לך מושג מה הם יכולים לעשות בשבילך, לא עבור החברה.

למידע נוסף אודות עובדים וירטואליים לחנויות אמזון כדאי להעיף מבט ב- fillva.com

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנקראים ביותר

Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות