חיפוש

סדרת דוקו-ריאליטי חדשה: "משפחה בהסעה"

כאן 11 מציגים סדרת דוקו-ריאליטי חדשה: "משפחה בהסעה". הורים וילדיהם המתבגרים נוסעים ברכב המשפחתי ומדברים על הכל – בלי בלמים.השחקן והזמר מאור כהן ילווה את הסדרה בקריינות הומוריסטית.

"משפחה בהסעה" מתעדת את רגעי האינטראקציה בין תשעה בני נוער מרחבי הארץ להוריהם.

הסדרה מצולמת בזמן שהם נוסעים ברכב המשפחתי בדרך לסידורים, יציאות, בית הספר, חוגים, תחרויות, צו ראשון ובעצם בדרך לכל מה שהם עושים בחייהם.

במציאות שבה סמארטפונים ורשתות חברתיות תופסים את מרבית תשומת הלב של בני הנוער. הזמן שבו הם מבלים עם הוריהם ברכב הוא אחד השרידים האחרונים של זמן איכות ושיחה.

המכוניות מרושתות במצלמות שמספקות הצצה לדינמיקה בין ההורים לילדיהם, ולשיחות בנושאים המעסיקים את בני הנוער ומשפחותיהם.

כך מתוודעים למערכות היחסים בין ההורים למתבגרים בזמן שהם מתעדכנים, משלימים פערים, מקשיבים, רבים, מייעצים ומתייעצים, חולקים אחד עם השני פרטים מפתיעים שלא ידעו. ועל הדרך גם משפרים את התקשורת המשפחתית. התוצאה- אסופת רגעים של כנות מזוקקת, צחוק, דמעות, חיכוכים עוקצניים וגם לא מעט רגעי אושר צרוף.

במרכז כל פרק יעמוד נושא אחר שמעסיק את בני הנוער הישראליים. שני הפרקים הראשונים בסדרה עוסקים בחינוך מיני (מוגנות ואחריות מינית, הסכמה, מי טו, לחץ חברתי, הטרדות במרחב הציבורי) ובמדיה החברתית (בריונות רשת, דימוי עצמי, הטרדות ברשת, חשיפת יתר וכו').

" משפחה בהסעה" מבוססת על הפורמט TEEN TAXI של רשת BBC.

עורכת ובמאית: ליה חפץ | קריינות: מאור כהן | הפקה: אנדמול שיין ישראל

ביום חמישי (27.5) ורביעי (2.6), בשעה 21:00 ב- כאן 11 ו- בדיגיטל

 

הצצה לפרק 3 של משפחה בהסעה.

 

משפחה בהסעה
משפחה בהסעה צילום באדיבות כאן 11

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנקראים ביותר

Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות