חיפוש

סדרות מומלצות בנטפליקס לנוער

בני נוער יקרים! החורף כבר כאן וזה ללא ספק הזמן המושלם להכנס מתחת לפוך, להצטייד בשוקו חם ולהתמכר לסדרה טובה בנטפליקס. הנה לכם, סדרות מומלצות בנטפליקס לנוער.

נטפליקס בחיי המתבגרים

חברת נטפליקס כבר מזמן תפסה את מקום הכבלים בבתים של רבים מאיתנו ולא בכדי. החברה מציעה שפע של סדרות טלוויזיה וסרטים איכותיים.

קהל יעד מרכזי של החברה הוא גילאי הנוער. נטפליקס מציעה מגוון סדרות מתח, דרמה, קומדיה וכ'ו, שבקלות ניתן להתמכר אליהן.

אם כבר לבלות זמן רב מול מסך הטלוויזיה, עדיף שזה יהיה מול סדרת נוער איכותית.

סדרות מומלצות בנטפליקס לנוער

"חברים": הסדרה מתמקדת בחבורה המתגוררת בניו יורק. שישה חברים טובים אשר מבלים יחדיו כל הזמן. צנדלר בינג, מוניקה גלר, רוס גלר, פיבי בופה, רייצל גרין וגואי טריביאני. הסדרה עוקבת אחר השתלשלות חייהם של כל אחד מהם, ביחד ולחוד. סדרה על חברות, אהבה ובעיקר המון צחוק!

"נמלטים": סדרת דרמה מרתקת. הסדרה סובבת סביב מייקל סקופילד, אשר מנסה לחלץ את אחיו מבית הכלא. לשם הוא נכנס ונידון למוות, על רצח שלא ביצע. הקשר בין האחים והשתלשלות האירועים המותחת באה לידי ביטוי בסדרה. לסדרה חמש עונות. התכוננו לסקרנות גדולה!

"מופע שנות ה70": קומדיה אמריקאית מצליחה וזוכת פרס אמי בשנים 1998-2006. הסדרה מתמקדת בחייהם של צעירים בעיירה דמיונית בוויסקונסין. כשמה כן היא, העלילה מתרחשת בתקופת אמצע שנות ה70.

"בית הנייר": סדרת דרמה ספרדית. הסדרה מתמקדת בסיפורו של שוד שהתקיים במפעל המטבעות הלאומי של ספרד. על תכנון השוד הגדול בהיסטוריה, על ידי אותו אדם מסתורי.

"עולם חדש": סדרת דרמה ומסתורין. במרכזה ניצב הסיפור על קבוצת בני נוער, אשר חייבים ללמוד לנהל את הקהילה שלהם, לאחר היעלמות מסתורית של יתר האוכלוסייה. כל אחד מהם מנסה לשרוד לנוכח אותה תעלומה מסתורית.

"איך פגשתי את אמא": קומדיה אמריקאית מצליחה ביותר ואף זוכת פרס אמי. הסדרה מתמקדת בטד מוסבי וארבעת חבריו הקרובים במנהטן. הרקע של הסדרה הוא למעשה הסיפור שמספר טד מוסבי לילדיו, על איך פגש את אמא שלהם. השתלשלות אירועים מצחיקה ומרגשת כאחד, של טד ושל יתר חבריו, באים לידי ביטוי בסדרה.

אל תתפשרו על תוכן הסדרות!

כאמור, נטפליקס מציעה מגוון רחב של סדרות טלוויזיה וסרטים לצפייה חופשית ובלתי מוגבלת.

נטפליקס מהווה פלטפורמה מצוינת לתכנים מרתקים. דרכם תוכלו להעשיר את הידע שלכם, לפתח את הדמיון, להתרגש ולצחוק.

תהנו!

סדרות מומלצות בנטפליקס לנוער.
סדרות מומלצות בנטפליקס לנוער.צילום pixbay

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנקראים ביותר

Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות