חיפוש

פרפר נחמד חוזרת עם משי קלינשטיין, אורי בנאי, אסתר רדא

פרפר נחמד חוזרת. ליהוקי השחקנים לגרסה המחודשת של "פרפר נחמד" בכאן חינוכית הושלמו! לתפקיד המנחים לוהקו. משי קלינשטיין, אורי בנאי, אסתר רדא ובן יוסיפוביץ'.

פרפר נחמד חוזרת עם משי קליינשטיין

תכנית הילדים המיתולוגית "פרפר נחמד" חוזרת בהפקה מחודשת ועדכנית לסדרה האהובה ששודרה בטלוויזיה החינוכית בראשית שנות ה-80. התוכנית שודרה במשך שנים רבות ופנתה לדורות של ילדים בישירות ובגובה העיניים, ויצרה קלאסיקות בלתי נשכחות.

הסדרה מיועדת לילדי הגן ותעסוק בדילמות ובסוגיות מעולמם של הילדים, בתכנים חינוכיים ייעודים, שנבחרו על פי שיקול דעת פדגוגי, בהלימה עם עולמות התוכן של ילדי ישראל.

ארבע הדמויות האהובות מהתוכנית הנוסטלגית חודשו ויחזרו לככב בגרסה החדשה.  אוזה האווזה, בץ הצב, שבי השבלול ונולי האפרוחית יופיעו

לצידם של ארבעת המנחים החדשים. מנחי התוכנית מופעים בשמם ולמעשה מגלמים את עצמם:

השחקנית והזמרת משי קלינשטיין, השחקן והמוזיקאי אורי בנאי, השחקנית והזמרת אסתר רדא, והשחקן בן יוסיפוביץ' (מנהל הבמה מ"חזרות").

התוכנית צפויה לעלות במהלך הקיץ הקרוב.

במאי: בובי לקס

הפקה: סומיוקו הפקות

ההיסטוריה של התכנית פרפר נחמד

פרפר נחמד היא תוכנית טלוויזיה חינוכית ישראלית לילדים בגיל הגן (שנתיים עד ארבע חמש). התכנית שעלתה בשנת 1981 בטלוויזיה החינוכית  עסקה בנושאים שונים מעולמם של הילדים. זאת באמצעות שיחות בין בובות למנחים.

במרכז התוכנית ניצבו דמויותיהן של בובות כפפה: שבי השבלול, אוּזָה האווזה, נולי האפרוחית ובץ הצב. המדובבת הבולטת הייתה השחקנית מיקי קם. בין המנחים היו דודו זר, עוזי חיטמן, עפרה ויינגרטן ועפרה חזה.

פרפר נחמד
פרפר נחמד צילום באדיבות כאן חינוכית
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנקראים ביותר

Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות