חיפוש

"סליחה על השאלה ילדים" חוזרת בעונה חדשה לכאן חינוכית

"סליחה על השאלה ילדים", סדרת הדוקו-ריאליטי המצליחה זוכת פרס האקדמיה, תעלה ב- כאן חינוכית עם עונה חדשה ומיוחדת. בין קבוצות הילדים שיופיעו העונה: ילדי פנימיות, ילדים עם תסמונת טורט, ילדים עם אלרגיות מסכנות חיים, ילדים חרדים, ילדים ממוצא אתיופי, ילדים שנפגעו מהקורונה, נוער גאה, ילדים להורים גרושים.

"סליחה על השאלה ילדים" תשודר ב- כאן חינוכית החל מה-2 במאי. בכל יום ראשון בשעה 17:00 (שידור נוסף ב-20:00) ותהיה זמינה בדיגיטל

התוכנית ששבתה את לבבות הצופות והצופים בכל הגילאים, ממשיכה לגעת בנקודות החשופות של החברה הישראלית בעונה חדשה.

בכל פרק משתתפים ילדים המתמודדים עם מציאות חיים מורכבת. מול המצלמה מקריא כל ילד שאלות מכרטיסיות המונחות לפניו, שנשלחו ע"י הציבור ומשיב בכנות ובאומץ.

השאלות ישירות, שאלות שכל אחד היה רוצה לשאול, אך מעולם לא העז או שלא הייתה לו הזדמנות. התשובות קוראות תיגר על דעות קדומות, אפליה ותפיסות סטריאוטיפיות.

העונה הראשונה של הסדרה זכתה לשבחי המבקרים ולנתוני צפייה מרשימים. גם העונה החדשה תאפשר לקהל הצעיר להיחשף ולהכיר תרבות. שונות או מוגבלויות שאליהן הם לא נחשפים ביום יום.

חשיבותה של "סליחה על השאלה ילדים" נעוצה בניסיונה לשנות תפיסות עולם. ולעורר מודעות לקשיים עימם מתמודדות קבוצות שונות באוכלוסייה.

בנוסף עבור הקהל הצעיר, ישנה חשיבות מיוחדת של עידוד האמפתיה לאחר. הבנת הקושי שלו והיכולת להכיל את השונה- אף גדולה יותר.

סליחה על השאלה כל הפרטים

עורך: אסף בקר | הפקה: חברת ההפקות "יולי אוגוסט"

"סליחה על השאלה ילדים" עונה שנייה תשודר ב-כאן חינוכית (אפיק 80) ובדיגיטל החל מיום ראשון ה- 2 במאי , בשעה 17:00.

 8 פרקים, משך כל פרק: כ- 15 דקות.

סליחה על השאלה ילדים
סליחה על השאלה ילדים קרדיט – מיכה לובטון

 

פרומו סליחה על השאלה ילדים

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנקראים ביותר

Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות