חיפוש

"מקיף מילאנו" – דרמה איכותית ישראלית לבני נוער

מקיף מילאנו. לראשונה בתולדותיה כאן חינוכית מציגה דרמה איכותית ישראלית לבני נוער, בהשתתפות: אקי אבני, משה אשכנזי, בת-אל בורנשטיין (פאפורה), קים אור אזולאי, יונתן ווקס, אור יעקב, מיקה צור, עילי צ'פמן, נאיה בינשטוק ורבים נוספים.

מקיף מילאנו בכיכובו של אקי אבני

בימים ב' עד ד' , החל מה- 19 באפריל, בשעה 20:00 ב- כאן חינוכית ובדיגיטל.

מקיף מילאנו. סדרה ישראלית צבעונית, מרגשת, מצחיקה ומנתצת סטריאוטיפים, שחוגגת את האושר שבביטוי עצמי, בין אם זה דרך מה שאנחנו לובשים או איך אנחנו בונים את רכב החלומות שלנו.

הסדרה עוסקת בחוויות האמיתיות של בני נוער: אהבות ראשונות, משפחות מתפרקות, דימוי גוף, להט"בופוביה, גזענות, חברויות במבחן. פרטיות ברשתות חברתיות, יחסי מין – והכל עם מלא לב, פאן ופאשן.

הסדרה מגוללת את סיפורה של מגמת עיצוב אופנה יוקרתית, שנוחתת בעל כורחה בתיכון מקצועי מחוספס, עליו שולטת ביד רמה המנהלת מנואל (בת-אל פאפורה). בוקר אחד, מגיעים מלכות ומלכי אינסטגרם, פשניסטים ומובילי טרנדים בעיני עצמם.

ובראשם מעצב האופנה של ישראל בדימוס רפאל (אקי אבני החוזר לתפקידו האייקוני מ"יש לה את זה"), אל מסדרונות בית ספר שמלא מוסכניקים, מתכנתים ומנהלי לשכה לעתיד. מתוך הכאוס החברתי נולדות התחלות חדשות, אהבות גדולות וסגירת חשבונות.

עומר (יונתן ווקס), הוא תלמיד מכונאות רכב שמתגלה כסיפור סינדרלה של עולם האופנה, אך באופן אבסורדי הדרך היחידה שלו לעבור למגמה החדשה היא להתחזות לגיי. צעד שהולך ומסתבך במיוחד משום שחוזרת לחייו נורי (נאיה בינשטוק), יפהפייה אלגנטית ואופנתית שהוא מאוהב בה מילדות.

 נורי דווקא מתקרבת לחברו הטוב ביותר של עומר, גיא (עילי צ'פמן) מכונאי תמים עם לב זהב ופיוז קצר. יחד עם עומר, עוברת למגמת האופנה גם סופי (מיקה צור). מוסכניקית פרועה ומרדנית שמאוהבת בגיא כבר שנים ונאלצת לשרוד במגמת האופנה, או שתסולק מבית הספר.

בבית הספר פורצת מלחמה במסדרונות בין שני מחנות מרכזיים: בצד אחד מאפיית מגמת משאבי אנוש ובראשה שירן (אור יעקב) המנהלת דה-פקטו של בית הספר שמעמדה מתערער.

ובצד השני חונטת מגמת האופנה ובראשה זיו (קים אור אזולאי), איט-גירל בין-לאומית שמתכוונת להישאר נסיכה גם בבית הספר הזמני.

הקרב הולך ומתחמם בגלל שגם מגמת מכונאות וגם מגמת אופנה אמורות לטוס השנה לתחרות במילאנו. אלא שבית הספר יכול לשלוח רק מגמה אחת, ואף אחד פה לא מתכוון לוותר.

בסדרה אנסמבל עשיר של שחקניות ושחקנים. ביניהם: אקי אבני, משה אשכנזי בת אל פאפורה, קים אור אזולאי, יונתן ווקס, נאיה בינשטוק, אור יעקב, מיקה צור, עילי צ׳פמן, לירון וייסמן, גיא לואל, גיא אריאלי, גל ניסים, עדי טנא, תומר גרשטיין, תאיר בוחבוט, אלי נוס, רן מושיוב, יוני מלס, בר כהן, דניאל גרנט ורבים נוספים.

יוצרים ותסריטאים ראשיים: אבנר ברנהיימר ("יוסי וג'אגר", "אמא ואבאז", "יש לה את זה"), יאיר פרי ונוי כרמל | פיתוח וכתיבת תסריט: דפנה לוסטיג | במאי: עודד לוטן ("החממה", "חצויה", "פמת"א") | חברת הפקה: סומיוקו הפקות

 "מקיף מילאנו" תשודר ב-כאן חינוכית ובדיגיטל החל מיום שני ה- 19 באפריל, בשעה 20:00. 

מקיף מילאנו
מקיף מילאנו קרדיט – מיכה לובטון

הצצה לפרק הראשון של מקיף מילאנו

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנקראים ביותר

Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות