חיפוש

"לבד בבית": סיטקום חדש לילדים ונוער

"לבד בבית": סיטקום חדש לילדים ונוער ב- כאן חינוכית, בהשתתפות – שחר חסון, עדי אשכנזי, יוסי מרשק, אבי דנגור, נטע רוט, שון עיסא, אופק בן מאיר, ירין אורון ועוד.

אודות הסדרה לבד בבית

4 אחים מפונקים ושונים בתכלית האחד מהשני. נשארים לבד בבית. אחרי שההורים שלהם נתקעו בחופשה בחו"ל. ונאלצים להסתדר לגמרי לבד.

הסדרה תשודר בימים א-ד.  החל מה- 31.01.2021. בשעה 16:05 ושידור נוסף 19:35 ב- כאן חינוכית ובדיגיטל.

נתי (עדי אשכנזי) ודודי (יוסי מרשק) צור. זוג הורים שחוקים לארבעה ילדים. יוצאים לחופשה ספונטנית בת שלושה ימים על אי אקזוטי ביוון. ומשאירים בבית את ארבעת ילדיהם הרועשים והמפונקים. רצה הגורל ווירוס מסתורי מתגלה על האי. וגורם להיסטריה מקומית. ארגון הבריאות העולמי מטיל סגר מיידי. על האי ושלושת ימי החופשה של ההורים הופכים לשבועות. שהופכים לכמעט חודשיים.

ההורים לא נמצאים ומיקה רוני, איה, ונבו נשארים לבד

בזמן שההורים נתקעו בחופשה בחוץ לארץ. מיקה (נטע רוט), רוני (שון עיסא), איה (אופק בן חיים) ונבו (ירין אורון) ילדי המשפחה. שלא מסתדרים ביניהם. גם כשההורים נמצאים בבית. נאלצים להסתדר לגמרי לבדם.מכאן מתחילה סדרה של אירועים מצחיקים ומעוררי מחשבה.

בכוחות משותפים ינסו הארבעה להתגבר על כל קושי שיגיע. מבעיות עם השכן המעצבן ועד הצפה בשירותים. ביחד הם ילמדו שלא משנה כמה הם שונים זה מזה. בסופו של דבר כשהם משתפים פעולה הם יכולים להתגבר על הכל.

בדירה מתחתם מתגורר מר פלוטניק (אבי דנגור) שכן נרגן ונודניק, שנוהג להערים עליהם קשיים, ומי שאמור "לפקח" על האחים הוא הדוד שלהם צחי המכונה "זעתר" (שחר חסון), שאמור להיות המבוגר האחראי, אך הוא אינו מבוגר ובוודאי לא אחראי.

יוצרי הסדרה:  יניב זוהר ונדב פרישמן  | במאי: דן מסר  | חברת ההפקה: NUTZ מבית ענני תקשורת

הסדרה תשודר ב- כאן חינוכית ובדיגיטל בימים א-ד , החל מה- 31.01.2021, בשעה 16:05 ושידור נוסף 19:35

20 פרקים, משך כל פרק: 22 דקות.

לבד בבית
לבד בבית – קרדיט אורית פניני
לבד
הילדים נשארו לבד – קרדיט אורית פניני
לבד בבית
לבד בבית – קרדיט אורית פניני

לבד בבית צפו בטריילר של הסדר החדשה שעולה בכאן חינוכית

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנקראים ביותר

Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות