חיפוש

"חיות שטח", סדרת טבע תיעודית לילדים ונוער ב- כאן חינוכית

חיות שטח על פי משפחת קירשנבאום. לירי קירשנבאום (נכדו של מוטי קירשנבאום) ואביו כנען ממשיכים את דרכו של מוטי, שהרבה לחשוף את חיי הטבע בישראל ובעולם בסרטים דוקומנטריים. בימים ראשון ושני מ-10.01.2021, בשעה 15:45 ושידור נוסף-18:20 ב- כאן חינוכית ובדיגיטל.

לראשונה בישראל, סדרת טבע תיעודית לילדים, שצולמה ברחבי הארץ. הסדרה מנגישה את הטבע הישראלי לצופים הצעירים באופן חוויתי. בעזרתם של שני המנחים שהם "חיות שטח" בעצמם: לירי קירשנבאום ונעמי צור דרור בני ה -14.

לירי ונעמי פוגשים ברחבי הארץ מומחים שונים בהתאם לנושא הפרק. מראיינים אותם תוך כדי פעילות בשטח. וחושפים בפני הקהל הצעיר את הטבע הישראלי במלוא תפארתו.

ההתרגשות מהקרבה לבעלי חיים

שניהם עוזרים לתווך את המידע לילדים הצופים ולהעביר את תחושות ההתרגשות מהקרבה לבעלי חיים, צמחים ותופעות טבע שונות. יחד עם לירי ונעמי ילמדו הצופים הצעירים לאהוב ולהוקיר את הטבע סביבנו. וללמוד ערכי הגנה על הטבע. שמירת הסביבה, אהבת החי והצומח ואהבת הטיולים והנופים של ישראל. הסדרה מתייחסת להשפעות של שינויי האקלים העולמי. וכיצד ניתן לשמר ולחזק את הטבע הישראלי בפני שינויים אלה.

כל פרק בסדרה יעסוק בנושא מסוים ויורכב משלושה חלקים. העוסקים בנושא מזוויות שונות, מתוך כוונה להעמיק את הידע באותו נושא. בין שלושת החלקים יופיעו גם פינות קבועות כמו המלצות למסלולי טיול. הסבר על שמות ייחודיים לבעלי חיים ועובדות מעניינות. הצילומים התקיימו מאילת והמדבר ועד לצפון, בחופי הים התיכון. ביערות הארץ ובאזורים עירוניים. בין הנושאים: טורפים, מיני פולשים, החיים במדבר, חיות מחשמלות, יצורים זוהרים, החיים בזבל ועוד.

יוצרי הסדרה: גאי מיכאל, כנען קירשנבאום, אן וסרמן. בימוי: גאי מיכאל. הפקה: סרטי יפעת בע"מ

20 פרקים, משך כל פרק: 15 דקות.

בימים ראשון ושני מ-10.01.2021, בשעה 15:45 ושידור נוסף-18:20 ב- כאן חינוכית ובדיגיטל

***תזכורת: החל מ- 5 בינואר ערוץ כאן חינוכית עובר מאפיק 23 לאפיק 80

חיות שטח
חיות שטח צילום באדיבות תאגיד כאן
אן וסרמן
אן וסרמן חיות שטח צילום באדיבות תאגיד כאן

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנקראים ביותר

Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות