חיפוש

"הבאר", סדרת מתח ופנטזיה חדשה לילדים ונוער ב- כאן חינוכית

"הבאר", סדרת מתח ופנטזיה חדשה לילדים ונוער. מה קורה כשחבורת בני נוער מגלה במקרה ישות על טבעית שלכודה בבאר מסתורית באדמות הישוב? התשובה בסדרה החדשה "הבאר", בה יככבו: רומי אבירם, עלמה קבלרו, יפתח סמוכה, נעם פרנק, אמה אלפי-אהרון, זהר שטראוס, נועה קולר, מעיין בלום, שלומי קוריאט ועוד.

הבאר. מיום ראשון עד שלישי, מ-27.12.2020, בשעה 17:00 ושידור נוסף-20:00 ב- כאן חינוכית ובדיגיטל

הסדרה מגוללת את סיפורם של הגר, יואב, בנו ודני בני ה -14. הארבעה נמצאים בתחתית הסולם החברתי בכיתתם שבמושב בית אהרון. שני דברים מחברים ביניהם כבר מגיל 10: אובססיה לסיפורי מיתולוגיה וקומיקס, ופחד גדול מהתבגרות. אילו הדבר היה תלוי בהם, הם היו שמחים להישאר בני 12 לכל היותר. לכן לא פלא שהם אאוטסיידרים בחברת בני גילם שמשתוקקים להיות טינאייג'רים ולועגים לכל מי שמשדר תום ילדותי.

לבד ביער ובדרך לעולם המבוגרים

הסיפור מתחיל בלילה אחד כשגיבורי הסדרה נמתחים על ידי ילדי הכיתה, ומוצאים את עצמם לבד ביער שמקיף את העיירה. רצף של נסיבות מוביל אותם לפתוח מכסה מתכת גדול ומסתורי של באר. אף אחד מהם לא יכול היה לדעת שחשיפת הבאר תשחרר ישות על טבעית ומסוכנת שהייתה אמורה להיות קבורה באדמה לנצח. מהנקודה הזו הם יצאו להרפתקה של חייהם. למסע של התבגרות שיגרום להם להבין טוב יותר את עצמם.  את יכולותיהם ואת יחסם לעולם המבוגרים. שעוד רגע הם כבר חלק ממנו.

20 פרקים

יוצרי הסדרה: ירון ארזי וסיון שיקנג'י. בימוי: יהונתן בר אילן. הפקה: יולי אוגוסט הפקות.

20 פרקים, משך כל פרק: 25 דקות.

מיום ראשון עד שלישי, מ-27.12.2020, בשעה 17:00 ושידור נוסף-20:00 ב- כאן חינוכית ובדיגיטל

***תזכורת: החל מ- 5 בינואר ערוץ כאן חינוכית עובר מאפיק 23 לאפיק 80

הבאר
הבאר צילום באדיבות כאן תאגיד השידור הישראלי

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנקראים ביותר

Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות