חיפוש

"גלילאו" תכנית המדע חוזרת לעונה חדשה עם גאולה אבן סער

"גלילאו" תכנית המדע לכל המשפחה חוזרת לעונה חדשה עם מנחה חדשה – גאולה אבן סער. לאחר 9 עונות ו 540 תוכניות גדושות מדע וידע. התכנית מתחדשת במנחה חדשה (אבל מאד מנוסה) סקרנית, חריפה וכזו שלגמרי יודעת לשאול את השאלות הכי טובות.

גלילאו תשודר בימים ראשון עד חמישי מ-05.01.2021, בשעה 17:25 ושידור נוסף- 21:05 ב- כאן חינוכית ובדיגיטל

המדובר בתכנית מדע לכל המשפחה זוכת פרס האקדמיה לשנת 2015 ו- 2016. התכנית  חוזרת בעונה חדשה כאמור. בהגשת גאולה אבן סער.
בתוכנית יחשפו בפני הצופים תופעות, המצאות ותשובות לשאלות בשלל נושאים כגון מדע פופולרי. רפואה. ספורט. תזונה.  טכנולוגיה. תחבורה. מבני ענק מדהימים.מיתוסים ועוד. התוכנית פותחת צוהר אל מאחורי הקלעים של האובייקטים והחומרים. שאנו רואים ומשתמשים בהם בחיי היומיום.

בעונה העשירית של גלילאו נבקר במערות הסודיות והנסתרות ביותר, וגם במופע הזיקוקים הגדול בעולם, נלמד איך תינוקות מתחילים לדבר, ולמה העטלפים הם בעצם חיות נקיות וחביבות, עם תדמית בעייתית. גם העונה ינוהלו שיחות חכמות ומשעשעות עם אורחים חכמים במיוחד, ניסויים מדעיים (שכל פעם מחדש כמעט מעלים את האולפן באש). בנוסף: חידות גלילאו המסורתיות, "פינת הנבואות שלא התגשמו אף פעם", ו- ד"ר מולקולה בסדרת ניסויים XXL  מיוחדים.

עורך הסדרה: גידי יהושע. הפקה: אולפני הרצליה

בימים ראשון עד חמישי מ-05.01.2021, בשעה 17:25 ושידור נוסף- 21:05 ב- כאן חינוכית ובדיגיטל

גאולה אבן סער מהחדשות למדע

גאולה אבן סער הודיע לאחרונה על פרישה מהחדשות. זאת בעקבות הודעתו של בעלה, ח"כ גדעון סער על התמודדותו לראשות הממשלה מול בנימין נתניהו. סער הקים מפלגה חדשה בשם תקווה. רעייתו נאלצה להפסיק להגיש את תכנית האקטואליה ערב ערב. אותה הגישה מאז חודש אוגוסט האחרון. בתכנית המדע שתנחה תחליף אבן סער את מנחת החדשות הילה קורח.

 

***תזכורת: החל מ- 5 בינואר ערוץ כאן חינוכית עובר מאפיק 23 לאפיק 80

גאולה אבן סער בתכנית החדשה

גאולה אבן סער
גאולה אבן סער בגלילאו צילום מיכה לובטון באדיבות כאן חינוכית

המוח הייעודי של גאולה

גלילאו
גאולה אבן סער בגלילאו צילום מיכה לובטון באדיבות כאן חינוכית

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנקראים ביותר

Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות